Список порівняння 0
Меню
Наша адреса: Україна, м. Київ, вул. Михайла Бойчука, 45 (колишня Кіквідзе)
Україна, м. Київ, вул. Михайла Бойчука, 45 (колишня Кіквідзе)
Телефони: +38 (096) 255-62-63
Вт-Сб: з 09:00 до 18:00
Нд-Пн: вихідні
+38 (096) 255-62-63 Замовити дзвінок

Полірування фар автомобіля

Полірування фар сьогодні є однією з найпопулярніших послуг у сфері обслуговування автомобільних фар.
Як правило, більшість автомобілістів вважає, що полірування фар – це красиво та надовго.
На жаль, це є міф. Так, після процедури полірування фар вони починають знову блищати як нові, але варто звернути увагу на те, що поліроль є складною сумішшю восків і силіконів, які забивають невеликі пори поверхні скла після чого ваша фара блищить як нова. Правда після першої-другої-третьої мийки, фара набуває свого первісного вигляду з усіма своїми вадами. Варто відзначити, що часте полірування шкодить заводському лаку скла фари, який наносить автовиробник. Будь-яка паста має абразив, в одних пастах він дрібний, в інших великий, але в будь-якому випадку часте полірування негативно відбивається на заводському покритті скла фар.

Полировка фар в студии автосвета ЗаменаЛамп Киев

Правильно робити так:
1) спершу потрібно відшліфувати скло фари - це передбачає зняття заводського лаку і вирівнювання поверхні скла фари від дрібних сколів,
2) потім скла потрібно відполірувати декількома пастами та полірувальними колами з різною абразивністю,
3) після вищеописаних процедур нанести захисне покриття це може бути лак або плівка.
*) іноді скло зсередини має тьмяний наліт, тому іноді виникає необхідність миття скла зсередини спеціальними розчинами, які знімуть бруд, але не зашкодять самому склу.

Ми рекомендуємо робити бронювання фар, обклеювати фари поліуретановою плівкою (ми використовуємо антигравійну плівку SunTek PPF підвищеної міцності з антицарапійним покриттям, дана плівка має неперевершену прозорість і глянець).

Чому не лак? Згадаймо, що перший крок – це шліфування скла фари, необхідно зняти заводський лак. Правда полягає в тому, що нанесений не в заводських умовах лак тримається на фарах не більше 2-х років, а буває ще менше, і відпадає після сколів великими шматками. Мало того, досить часто ми бачимо на машинах клієнтів, що лак нанесений на скло фар з бульбашками та великою крокреню, що спотворює світловий потік та зменшує ефективність світла фар.

Для того, щоб не доводилося щоразу шліфувати фари, краще наклеїти плівку. Якщо плівка зносилася чи отримала подряпини, її можна відполірувати, а якщо ні, то знімаємо плівку, поліруємо і клеїмо нову. Все просто та надійно! І фари вашого автомобіля будуть виглядати ідеально довгі роки.