Регулювання кута нахилу фар є невід'ємною частиною процесу обслуговування головної оптики транспортних засобів. Щоб фари добре висвітлювали ваш шлях, а не все, що завгодно, крім дорожнього полотна, то час від часу автовласнику потрібно заїхати на регулювальний стенд і перевірити і якщо необхідно, то налаштувати фари відповідно до вимог передбачених заводом-виробником автомобіля.
Для налаштування фар або заміни освітлення автомобіля рекомендується звернутися до професіоналів. Ми маємо багаторічний досвід, знання, інструменти та обладнання, необхідні для виконання цих робіт. У разі заміни ламп або лінз, ми порадимо найбільш оптимальне рішення для покращення світла фар відповідно до конструктиву фар, типу автомобіля та манери керування. Ми також зможемо точно налаштувати положення ламп у цоколі, кут нахилу та центрування фар для максимальної видимості дороги без ризику засліпити зустрічний рух.
Ми робимо регулювання на найкращому у світі надсучасному цифровому реглоскопі MAHA MLT3000, що дозволяє швидко і точно налаштовувати фари на будь-яких авто і з будь-яким джерелом освітлення — від галогену до найсучаснішої лазерної оптики.
Оскільки більшість дорожньо-транспортних пригод відбувається вночі або в погану погоду, то зовнішнє освітлення автомобіля є пріоритетом. При неправильному регулюванні фар або при використанні позаштатних ламп без коректного фокусування — більшість людей почуваються не комфортно або просто бояться сідати за кермо в темну пору доби або в умовах поганої видимості, які викликані погодними умовами.
Наслідки неправильного регулювання фар:
• ослаблення контрастів,
• звуження поля зору та спотворена оцінка безпечних відстаней,
• висока стомлюваність водія та підвищення рівня стресу,
• підвищення ризику потрапити до ДТП, особливо на незнайомих ділянках дороги.
Фари – єдине обладнання автомобіля, що дозволяє бачити та бути побаченим в умовах поганої видимості. Завжди краще бачити дорогу та потенційні небезпеки на ній, ніж економити на своїй безпеці та безпеці ваших близьких, а також інших учасників дорожнього руху.
Якість освітлення, спрямованість та його симетричність є ключовими моментами головного освітлення автомобіля. Якщо спостерігається низька інтенсивність світла або зміна температури свічення лампи фари повинні насторожити водіїв, щоб вони могли замінити лампу до того, як вона повністю згасне. Це також вказує на те, що друга фара може вимкнутись у найближчі дні або тижні. Крім того, погано відрегульовані фари обмежують видимість водія та можуть засліплювати інших водіїв.
Відблиски, паразитні засвіти, некоректна спрямованість світлового пучка створювані погано відрегульованими фарами є джерелом стресу і нещасних випадків. Абсолютно зрозуміло, що автомобіль, який погано сигналізує на дорозі, становить небезпеку для всіх: ближнє/дальнє світло, денні ходові вогні, габаритні вогні, сигнали повороту, стоп-сигнали — це основні функції безпеки, які не можна забувати.