Якщо скло фар неможливо відновити за допомогою миття, полірування, шліфування та бронювання плівкою, то на допомогу приходить заміна скла фар.
Зазвичай це відбувається у двох випадках:
1) ремонт після ДТП, коли стекла розбиті або мають тріщини.
2) старіння пластику - полікарбонату, який покривається мікротріщинами по всій своїй площі і шліфування не може усунути ці наслідки.
Старіння полікарбонату відбувається переважно від впливу ультрафіолетового (УФ) випромінювання. Тому швидкість старіння залежить від стану захисного заводського покриття (лаку) і/або наявності плівки, що захищає від УФ.
Коли у склі фари починають з'являтися тріщини, то ремонтувати (клеїти, паяти) таку деталь вже немає сенсу, це буде тимчасове рішення, не практичне з фінансової, технічної та естетичної сторони.
Рано чи пізно ця тріщина з'явиться знову, адже автомобіль перебуває постійно в русі, динамічно навантажується, а не стоїть на місці. Хочемо звернути увагу, що тріщини у склі фар так само впливають на надмірне попадання вологи всередину фар. Якщо фару часто заливає водою, то згодом це призводить до пошкодження внутрішніх елементів, таких як декоративні маски, відбивачі, а для деяких фар зі штатним ксеноном чи led елементами це може призвести до виходу з ладу блоків розпалювання, діодів, електричних плат, заміна яких може вилитися в дуже пристойну суму, ми вже мовчимо щодо фар оснащених світлодіодною оптикою на ближнє та дальнє світло.
У таких випадках ми рекомендуємо замінити скло фари на нове і зробити БРОНЮВАННЯ ФАР плівкою, додатковий захист для того, щоб скло прослужило довше, адже завжди простіше і дешевше замінити плівку, ніж шукати і замовляти нове скло.