Список порівняння 0
Меню
Наша адреса: Україна, м. Київ, вул. Михайла Бойчука, 45 (колишня Кіквідзе)
Україна, м. Київ, вул. Михайла Бойчука, 45 (колишня Кіквідзе)
Телефони: +38 (096) 255-62-63
Вт-Сб: з 09:00 до 18:00
Нд-Пн: вихідні
+38 (096) 255-62-63 Замовити дзвінок

Як правильно вибрати світлодіодні Bi-LED лінзи?

Важливо знати: практично всі Bi-LED модулі проектуються та виробляються в Китаї. Є локальні стартапи та дрібносерійні чи штучні виробництва в деяких країнах, але їх кінцевий продукт дуже далекий за якістю, характеристиками, технологічністю та надійністю від тих модулів, які виробляються на найбільших технологічних заводах-гігантах у Піднебесній. Не існує «корейського», «тайванського», «німецького» чи «японського» виробництва для роздрібного ринку. Якщо продавець заявляє Вам, що це не «Китай», то можете сміливо закінчувати з ним розмову, корисну та чесну інформацію Ви від нього не отримаєте.

Автомобільне освітлення є однією з найважливіших частин автомобіля з точки зору зовнішнього вигляду та систем активної безпеки. Якість освітлення має важливе значення під час водіння у нічний час, у темних місцях, пошкоджених ділянках дороги чи поганих погодних умовах.

Хороша видимість дорожнього полотна ефективно знижує кількість дорожньо-транспортних пригод, підвищує Вашу безпеку та інших учасників руху.

Активне просування застосування світлодіодів у системах автомобільного освітлення обумовлене їх безпрецедентними перевагами перед іншими джерелами світла – це енергозбереження, компактність, достатня надійність, швидка реакція, тривалий термін служби, гарна передача кольору.
Тенденція полягає в тому, що останніми роками дослідники та виробники освітлення постійно вдосконалюють застосування світлодіодів у системах переднього освітлення автомобілів, особливо у фарах ближнього світла.

Bi-LED лінзи – це деталі для модернізації головного освітлення автомобіля, які використовуються все більшою кількістю автомобілістів для покращення штатних галогенних та ксенонових систем переднього освітлення.
На сьогоднішній день існує безліч моделей Bi-LED лінз, тому вибір щодня стає складнішим.

Виникає питання: що робить Bi-LED лінзу кращою серед інших?

Щоб краще відповісти на це питання, потрібно спочатку зрозуміти основну функцію ближнього і дальнього світла системи переднього освітлення автомобіля;

Ближнє світло (low beam / passing beam / dipped beam): лампа, що використовується для освітлення дороги перед транспортними засобами та не викликає засліплення чи дискомфорту для зустрічних водіїв та інших учасників дорожнього руху;
Дальнє світло (high beam / driving beam / main beam): лампа, яка використовується для освітлення великої відстані попереду автомобіля.

Також нам потрібно буде зрозуміти, коли і де буде використовуватися ближнє та дальнє світло:
Ближнє світло: промінь (на відстані 40 м від передньої частини автомобіля), що використовується, коли швидкість автомобіля низька, при хорошому освітленні або у місті, а також при зустрічі з автомобілем на стрічній смузі дороги.
Дальнє світло: промінь (на відстані 100 м від передньої частини автомобіля), що використовується за відсутності зустрічного автомобіля та руху по швидкісній автомагістралі.

Автомобілісти модернізують стандартну фару для покращення освітлення, але мета не тільки в тому, щоб зробити її яскравішою, світло повинне відповідати правилам дорожнього руху та бути безпечним для всіх учасників дорожнього руху.
Далі ми розглянемо деякі принципи гарного ретрофіт-проекту чи проекту модернізації фар автомобіля.

Принцип модернізації автомобільного освітлення

Основний принцип:

Ближнє світло – освітлення дороги достатнє, але не засліплює водія та учасників попутного та зустрічного руху.



Дальнє світло – з достатньою силою світла та достатньою дальністю освітлення.



Фари повинні бути виготовлені таким чином, щоб при відповідному джерелі світла вони давали достатню освітленість, не засліплюючи, в межах безпечного гальмівного шляху при випромінюванні ближнього світла і хороше освітлення при випромінюванні дальнього світла.

Ближнє світло повинне робити досить різку світлотіньову межу, щоб за її допомогою можна було провести правильне регулювання.
«Світлотіньова межа» повинна являти собою горизонтальну пряму лінію на стороні, протилежній до напрямку руху, для якого призначена фара;
З іншого боку, вона не повинна виходити ні за горизонтальну лінію hT-hT, на 22,5 см вище прямої лінії HH, що проходить через точки 2, і H5, H3, H4, ні вище прямої лінії H3 H2, нахиленої під кутом. 15 ° над горизонтом.
За жодних обставин не допускається обрізка, що виходить за межі лінії H5 H3 H2.

У недавніх поправках до Правил ЄЕК № 112 згадується, що в літературу за фарами вперше було додано «Освітлення на великі відстані без осліплюючого ефекту». Системи ближнього світла (ближнє світло), засновані на ECE R112, ECE R48 та ECE R98, у яких використовуються галогенні або газорозрядні (HID) джерела світла, не можуть забезпечити освітлення безпечного гальмівного шляху. Наприклад, шлях екстреного гальмування автомобіля, що рухається зі швидкістю 100 км/год, становить щонайменше 50-60 метрів, включаючи час реакції людини. З іншого боку, стандартна система ближнього світла з нахилом світлотіні 1% може забезпечити освітлення на відстані близько 25-30 метрів.
Отже, у разі надзвичайної ситуації транспортні засоби не можуть зупинитися в межах видимості 25-30 метрів, і тому може статися безліч аварій.

ЄЕК пропонує новий стандарт ближнього світла, який забезпечує безперервне освітлення протягом безпечної гальмівної колії приблизно 60–70 метрів. Цей стандарт також спрямований на запобігання засліпленню дзеркала заднього виду під час нічного водіння, викликаного освітленням, що виходить від автомобілів, що йдуть позаду, тим самим забезпечуючи безпечніше і комфортніше водіння, дозволяючи використовувати дзеркало заднього виду в денний час. Пропонована система також призначена для покращення дальності огляду на поворотах без використання додаткового механізму фар.

«Світлотіньова межа» здатна забезпечити освітлення безпечного гальмівного шляху, не викликаючи засліплюючого ефекту на боці, протилежному напрямку руху, та забезпечує безпечну та комфортну їзду в нічний час.

Bi-LED лінза розроблена точно відповідно до правил ECE і збільшує безпечний гальмівний шлях до 60-70 метрів. Bi-LED лінза має різку світлотіньову лінію, яка гарантує, що Зона III буде повністю затемнена або не освітлена засліплюючим світлом. B50L - це положення очей водія зустрічного автомобіля, і будь-яке небажане світло може засліпити водія та створити небезпеку на дорозі.



Безпека для всіх учасників дорожнього руху.

Власник автомобіля не може поставити себе на перше місце, роблячи модернізацію автомобільних фар. Усі учасники дорожнього руху постраждають, якщо світловий потік створюватиме неприпустиму для дорожнього руху діаграму спрямованості.

На відміну від стандартних фар, модернізація автомобільних фар на вторинному ринку зазвичай виконується автомайстернями або студіями автомобільних фар, професіоналами або ентузіастами, вони можуть знати або не знати стандарти та вимоги до джерел головного освітлення, і в транспортних засобах можуть бути встановлені невідповідні лінзи для фар. На жаль, це часто трапляється.

Частий приклад на дорогах України — рефлекторні фари, які здаються осліплюючим сонцем під час зустрічного руху або в дзеркалах заднього виду, коли ви їдете вночі або навіть вдень. Досить часто такий ефект зустрічається і на штатній лінзованій Галогенній оптиці, якщо власник автомобіля встановив ксенонові або світлодіодні лампи, тим самим порушивши формування світлового пучка.

Запам'ятайте, ефект засліплення зустрічного потоку дуже небезпечний, і слід уникати встановлення світлодіодних ламп в рефлекторну оптику, галогенні лінзи або модернізацій, які не відповідають правильному рішенню для Вашого автомобіля.



Незважаючи на те, що існують правила та норми для схеми світловіддачі, такі як стандарти ECE та SAE, рекомендується, щоб відповідний установник пояснив це користувачам транспортних засобів, яким просто потрібні найяскравіші лампи або лінзи і які не піклуються про інших учасників дорожнього руху.

Підвищення продуктивності фар

Власники автомобілів скаржаться, що штатні фари недостатньо яскраві під час руху вночі або в поганих погодних умовах. Це пов'язано з тим, що стандартні фари деяких автомобілів просто відповідають мінімальним вимогам до освітлення, наприклад згаданим вище ECE. Стандартні фари не дають достатньо світла для складних дорожніх умов, хоча діаграма спрямованості таких фар відповідає стандарту.

Таким чином, модернізація фар та післяпродажного обслуговування повинна бути спрямована на потужніший світловий потік, зберігаючи при цьому стандартну діаграму спрямованості світла, дозволену для дорожнього руху.



Якщо у Вашого автомобіля відсутнє автоматичне керування кутом нахилу світла фар, то слід уникати встановлення надто яскравих Bi-LED лінз, так як світло без керування є небезпекою на дорозі, тому слід попередньо отримати консультацію у професійних установників з попередньою експертною оцінкою конструктиву фар Вашого автомобіля.

Надійність кінцевого продукту

Модернізація автомобільних фар – непроста робота. Цей процес включає безліч етапів, таких як:
•    відкриття фари (складнсть залежить від типу герметика)
•    очищення герметика (складнсть залежить від типу герметика),
•    обрізка рефлектора (у разі рефлекторної оптики)
•    розмітка та створення отворів у рефлекторі для правильного монтажу лінз (у разі рефлекторної оптики)
•    правильний монтаж на штатний механізм керування лінзою (у разі лінзованої оптики)
•    коректне підключення проводів
•    збірка фари

Досвідченому фахівцеві потрібно від 4 до 8 годин, залежно від складності конструкції фар, щоб завершити проект, і найменше Ви захочете побачити, що продукт вийде з ладу через короткий проміжок часу після завершення роботи.
Це не тільки розсердить клієнта, а й завдасть великої шкоди репутації установника.

Тому при виборі відповідної Bi-LED лінзи для модернізації фар вашого автомобіля на перше місце ставте не тільки ціну, але і загальні характеристики лінз, репутацію виробника лінз, надійність обраного Вами продукту, термін служби лінзи, стабільність якості (запитайте установника про кількість гарантійних звернень стосовно продукту, що Вас цікавить) і умови експлуатації автомобіля (місто / траса / бездоріжжя).

Характеристики Bi-LED лінз

Важливо знати: практично всі Bi-LED модулі проектуються та виробляються в Китаї. Є локальні стартапи та дрібносерійні чи штучні виробництва в деяких країнах, але їх кінцевий продукт дуже далекий за якістю, характеристиками, технологічністю та надійністю від тих модулів, які виробляються на найбільших технологічних заводах-гігантах у Піднебесній. Не існує «корейського», «тайванського», «німецького» чи «японського» виробництва для роздрібного ринку. Якщо продавець заявляє Вам, що це не «Китай», то можете сміливо закінчувати з ним розмову, корисну та чесну інформацію Ви від нього не отримаєте.


Високоякісні Bi-LED лінзи повинні мати відповідну колірну температуру, високу світловіддачу, компактний розмір для легкого встановлення, високий світловий потік і рівномірний світловий промінь з гарною заливкою.

Нагадаємо, що максимальна яскравість досягається на температурах від 4300К до 6500К.

Які лінзи вибрати?
Лінзи з подвійним світловідбивачем, з одним або двома світлодіодами чи лінзу з лазерним дальнім світлом?
Відповідь проста і складна одночасно - лінзи повинні бути обрані відповідно до умов, в яких пересувається автомобіль, а також обов'язково потрібно враховувати конструкцію фар.

Bi-LED лінза з двома світлодіодами забезпечує чудове дальнє і ближнє світло, а ближнє світло дуже рівномірне, без темних ділянок і світлих плям, при цьому дальнє світло залишається дуже сфокусованим.

Bi-LED лінзи з одним світлодіодом навряд чи будуть ефективними як для дальнього, так і для ближнього світла, оскільки одне джерело дальнього і ближнього світла розміщено у фокусі одного рефлектора, отже, за перемикання з ближнього на дальнє відповідає тільки шторка лінзи.

Якщо користувач має особливі вимоги до дальнього світла, і він часто використовує дальнє світло, наприклад, часто їздить шосе або у віддаленому районі з мінімальною кількістю інших учасників дорожнього руху, то потужне дальнє світло значно підвищить безпеку водіння.
У такому випадку варто розглядати лазерну Bi-LED лінзу для модернізації фар.

Якщо ж автомобіль постійно пересувається в міських умовах або дорогами з щільним зустрічним і попутним трафіком, то оцінити лазерну лінзу буде просто неможливо, оскільки вона працюватиме 99% часу в режимі ближнього світла за рахунок звичайного світлодіодного чіпа, а моргнувши лазерним дальнім у місті можна завдати шкоди іншим учасникам дорожнього руху.
У такому разі краще і раціональніше розглядати лінзи з двома led чіпами, без лазерного дальнього.


Электричні характеристики

В даний час випускаються лінзи на 12V, які повністю відповідають вимогам для легкових автомобілів і лінзи 24V для вантажівок з напругою бортової мережі 24V.
Потужність лінзи зазвичай становить 35-75 Вт.

Деякі ентузіасти віддають перевагу потужним світлодіодним лампам як джерелу світла для поліпшення світла фар, але більш висока потужність може не мати кращої світловіддачі, і це також може стати проблемою для блоку комфорту автомобіля.

Лінзи потужністю 55-75 Вт і колірною температурою від 4300К до 6500К мають високу світловіддачу і хороший світловий ефект, що робить їх найбільш поширеним джерелом світла для модернізації фар.

Узгодженість продукту

Колір світла, світлотіньова межа, споживана потужність і спрямованість світловіддачі повинні бути однаковими для того самого продукту з однієї партії. Високоякісні Bi-LED лінзи повинні пройти суворе тестування, регулювання фокусу та підбір кольору перед відправкою із заводу, щоб забезпечити якість електронних та механічних компонентів лінзи та скоротити кількість гарантійного та післягарантійного обслуговування для кінцевих користувачів.

Надійність продукту

Лінзи зазвичай використовуються в екстремальних кліматичних умовах:
в холодну, спекотну, запорошену або снігову погоду вони повинні завжди забезпечувати безпечне освітлення для водіїв і не виходити з ладу в той момент, коли вони найбільше необхідні;
Тільки продукти, що пройшли сувору сертифікацію та випробування, можуть використовуватися як кваліфіковані аксесуари для автомобільного освітлення післяпродажного обслуговування.

Є ряд іменитих брендів, чиї Bi-LED модулі проходять випробування, такі як:
•    випробування на термостійкість,
•    випробування на стійкість до атмосферних впливів,
•    випробування на стійкість до хімічних реагентів,
•    випробування на стійкість до миючих засобів та палива,
•    випробування на механічне зношування,
•    випробування на адгезію покриття лінз.

Для отримання подібної інформації проконсультуйтеся зі спеціалістами.

Деякі Bi-LED лінзи були протестовані десятками майстерень з модифікації фар протягом десятиліть і стали основним продуктом для вибору модифікації та модернізації фар.

Просте встановлення

Модифікація фар із встановленням Bi-LED лінз для вторинного ринку автомобілів – складний процес. Вибравши лінзи зі зручним встановленням під конкретний автомобіль, можна уникнути безлічі непотрібних турбот та зайвої роботи. На відміну від стандартних фар, модернізація фар вимагає від установника та власника автомобіля вибору відповідного продукту. На сучасному ринку представлено безліч моделей різної форми та розміру. Вибравши одну або кілька лінз, можна встановити їх у рефлектор фари або штатний механізм кріплення лінзи.
 


Bi-LED лінза може відповідати поточним основним вимогам ECE або SAE до розподілу світла, оскільки завдяки механізму димера лінза може створювати рівномірну діаграму спрямованості з чіткою та рівною лінією.
Крім того, установник може відкалібрувати світловий потік, щоб забезпечити відповідність законам та правилам. Можна регулювати центральну висоту та горизонтальну лінію фари, що має величезну перевагу перед методом заміни тільки джерел світла вищої потужності, наприклад, встановлення світлодіодної або ксенонової лампи в рефлектор фари.

Висновки та підсумки

Підсумовуючи, можна сказати, що робота фар дуже впливає на безпеку водіння водія. Недостатнє освітлення погіршить оглядовість, а надто висока яскравість призведе до засліплення інших водіїв. Хоча автомобільна фара щодо загальних розмірів автомобіля невелика, вона відіграє дуже важливу роль у забезпеченні безпеки.

Країни всього світу не тільки сформулювали обов'язкові національні стандарти для автомобільних фар для оцінки всіх аспектів роботи фар, але й встановили різні тести для різних характеристик кожного світла, щоб гарантувати безпеку та якість автомобільних фар.

Майстерні з модифікації автомобілів, виробники лінз та ламп і більшість автомобілістів повинні мати базове уявлення про технічний зміст стандартів на автомобільні фари та принципи налаштування стандартних тестових проектів. Це відіграє позитивну роль у розробці продукції виробника, покращить якість продукції, здоровий розвиток галузі та підвищить безпеку дорожнього руху для всіх учасників дорожнього руху.

Відмінна лінза з двома світлодіодами, незалежно від форми та розміру, виконує одну основну задачу - виробляє достатньо світла, що відповідає вимогам безпеки дорожнього руху. Тільки на цій базі можна отримати характеристики, такі як зовнішній вигляд, стиль, функціонал.
Хороша Bi-LED лінза повинна випромінювати достатньо світла, щоб водій міг чітко бачити передній план і їздити із задоволенням та комфортом, але при цьому вона не повинна виробляти надмірну кількість світла та неправильну форму променя, яка може завдати шкоди іншим учасникам дорожнього руху.

Перед покупкою світлодіодних Bi-LED лінз обов'язково проконсультуйтеся зі спеціалістом щодо сумісності модулів з фарами Вашого автомобіля, надавши йому такі дані Вашого автомобіля:
•  Марка автомобіля
•  Рік випуску та модель
•  Комплектація фар (рефлекторний галоген, рефлекторний ксенон, лінзований галоген, лінзований ксенон і т.д.)
•  Основний режим експлуатації (місто / місто-траса / траса-бездоріжжя тощо)

Наші спеціалісти допоможуть Вам визначитися з вибором Bi-LED лінз з огляду на Ваші побажання, технічні аспекти монтажу та сумісності з Вашим автомобілем, а також нададуть фото та відеозвіти виконаних робіт по такому ж автомобілю, щоб Ви змогли попердньо розуміти який саме результат Ви отримаєте.

Зв'язатися з нами можна будь-яким зручним для Вас способом із розділу «Контакти», написавши нам у месенджери або просто зателефонувавши за номером телефону +38 096 255-62-63

Біксенонові лінзи для фар на будь яке авто
Біксенонові лінзи для заміни штатної лінзованої оптики
або монтажу в рефлекторну оптику автомобіля.
Мі підібрали найпрактичніші та
єфективні моделі біксенонових лінз.
Біксенонові лінзи для фар на будь яке авто
Автомобільні світлодіодні Bi-Led лінзи
Сьогодні використання світлодіодної оптики стало мейнстрімом,
все більше автовласників бажають встановити
саме Bi-Led модулі в фари свого авто.

Переходьте до каталогу та обирайте
Автомобільні світлодіодні Bi-Led лінзи