Зовнішній вигляд правої фари Mercedes-Benz S-Class W221 Brabus до початку робіт із заміни штатних лінз фар.
Встановлені комплектуючі:
★ Біксенонові лінзи Koito Q5 3.0 дюйми
★ Ксенонові лампи Philips X-tremeVision gen2 D2S 4800К 35w
Виконані роботи:
✩ Розібрали фари та замінили штатні лінзи.
✩ Зробили детейлінг всіх внутрішніх декоративних елементів фар.
✩ Внутрішні поверхні стекол фар безконтактно вимили спеціальними хімічними розчинами.
✩ Скло фар відшліфували та відполірували.
✩ Заклеїли фари поліуретановою плівкою SunTek PPF.
✩ Виправили підключення протитуманних фар (працювало 2 із 4 ПТФ, після перепідключення працюють усі 4).
✩ Замінили галогенні лампи підсвічування номерного знака на світлодіодні Osram.
Зовнішній вигляд скла правої фари Mercedes-Benz S-Class W221 Brabus до початку робіт із заміни штатних лінз фар.
Скло фар не в дуже хорошому стані. Видно множинні зколи від каміння, є помутніння на зовнішній і на внутрішній поверхні стекол. Усередині фар досить багато пилу та слідів запотівання фар (пересох герметик між склом і корпусом фари та всередину фар потрапляла волога).
Декоративні елементи фар у нальоті та плямах – це все потрібно чистити та приводити до ладу.
Крім цього ще й не працюють 2 з 4 ПТФ, потрібно розібратися з проводкою та підключенням.
Приступаємо!
Зовнішній вигляд лівої фари Mercedes-Benz S-Class W221 Brabus до початку робіт із заміни штатних лінз фар.
Закріпили біксенонову лінзу Koito Q5 3.0 дюйма у штатному механізмі лівої фари та виставили горизонт світлотіньової межі.
Всі заводські функції фари повністю збережені, все працює, як і до заміни лінз у штатному режимі.
Порівняння світла фар: Праворуч штатна лінза, ліворуч біксенонова лінза Koito Q5 3.0 дюйма.
Зверніть увагу на різницю в яскравості та площі заливки. У лінзи Q5 велике захоплення зони ПТФ, а у штатної лінзи цього немає. Щільність заливки та рівномірність світлової плями теж у рази краще у Koito Q5, ніж у штатних лінз.
Процес шліфування скла фар.
Після монтажу лінз, детейлінгу внутрішніх декоративних елементів фар і миття скла з внутрішньої сторони, ми запакували фари і приступили до шліфування та полірування фар.
Ми ніколи не шліфуємо фари на автомобілі! Хоча деякі майстерні роблять це прямо на авто...
Чому ми проти шліфування без демонтажу фар з автомобіля?
Все просто:
1) Якщо фари стоять на авто, то у майстра не завжди є можливість дістатися шліфувальною машиною до всіх частин та куточків фари. Отже фара може бути не повністю відшліфована та відполірована, залишаться місця, куди "не дійшла" шліфувальна машинка. Повірте, це буде візуально помітно і позначиться на Вашому враженні від кінцевого результату.
2) Є ризик пошкодити лакофарбове покриття автомобіля. Так, деякі клеять малярський скотч навколо фар, але повірте, є дуже великий ризик, що у майстра зіскочить шліфувальна машина і потрапить на незахищену ділянку кузова. Таке шліфування (без демонтажу фар) може обійтися набагато дорожче, ніж ви заощадите на демонтажі фар.
Процес обклеювання фар поліуретановою плівкою SunTek PPF.
Іноді клієнти нас запитують, чому ми не "задуваємо" фари лаком?
Подивіться на картинку, яку ми для Вас зробили та запам'ятайте ці прості 4 етапи.
То чому плівка, а не лак?
Згадаймо, що перший крок – це шліфування скла фари, необхідно зняти заводський лак.
Правда криється в тому, що лак нанесений не в заводських умовах тримається на фарах не більше 2-х років, а буває ще менше, і відпадає великими шматками "пластівцями" після відколів від каміння. Мало того, досить часто ми бачимо на машинах клієнтів, що лак нанесений на скло фар з бульбашками, брудом і великим крокренем, що спотворює світловий потік та зменшує ефективність світла фар. Особливо помітно, коли лак наносять із балончика, це окремі "естетичні випробування", коли бачиш ефект цього методу.
Ну і до того ж, чомусь не всі приділяють увагу тому фактору, що лак повинен бути із захистом від ультрафіолету. Якщо лак не має захисту від ультрафіолетового проміння, то навіть під кількома шарами лаку скло фар пожовкне і втратить прозорість.
Ми рекомендуємо та робимо бронювання фар, тобто обклеюємо фари поліуретановою плівкою.
Ми використовуємо антигравійну плівку SunTek PPF підвищеної міцності з антидрапійним покриттям, що самовідновлюється, надійним захистом від ультрафіолету, ця плівка має неперевершену прозорість і глянець.
Вінілову плівку ми не використовуємо! У неї велика крокрень, вона гірше пропускає світло, має менший термін служби, не завжди адекватно поводиться під прямим сонячним промінням.
Для того, щоб не доводилося щоразу шліфувати фари, краще наклеїти плівку. Якщо плівка зносилася або отримала подряпини, то її можна відполірувати або прогріти феном і дефекти будуть усунені, а якщо ні, знімаємо плівку, поліруємо і клеїмо нову. Все просто та надійно! І фари вашого автомобіля будуть виглядати ідеально довгі роки.
Зовнішній вигляд правої фари Mercedes-Benz S-Class W221 Brabus ПІСЛЯ заміни штатних лінз та бронювання фар плівкою.
Зовнішній вигляд правої фари Mercedes-Benz S-Class W221 Brabus ПІСЛЯ заміни штатних лінз та бронювання фар плівкою.
Зовнішній вигляд лівої фари Mercedes-Benz S-Class W221 Brabus ПІСЛЯ заміни штатних лінз та бронювання фар плівкою.
Світло фар Mercedes-Benz S-Class W221 Brabus ПІСЛЯ заміни штатних лінз.
Автомобіль нам пригнали вранці, а коли ми його віддавали, то на вулиці було ще дуже світло. Але навіть незважаючи на ці умови нам вдалося сфотографувати світло фар і його дуже добре видно. Результат після заміни штатних лінз вийшов дуже добрим!
Зовнішній вигляд Mercedes-Benz S-Class W221 Brabus ПІСЛЯ заміни штатних лінз.