Зовнішній вигляд лівої фари Cadillac CTS-V ДО встановлення чотирьох біксенонових лінз Hella F1.
У фарі є ксенонова лінза ближнього світла з цоколем лампи D1S і нижче розташований рефлектор дальнього світла під галогенну лампу.
Було вирішено встановити квадроксенон (чотири лінзи) шляхом заміни штатної ксенонової лінзи та встановлення додаткової лінзи в рефлектор дальнього світла.
Завдання цікаве, ми хотіли інтегрувати додаткові лінзи так, щоб вони виглядали у фарі органічно і не виділялися на тлі штатних лінз.
Ну що ж, приступаємо до роботи, подивимося, що в нас вийшло.
Встановлені комплектуючі:
★ Біксенонові лінзи Hella F1 - 4 шт.
★ Ксенонові лампи D1S 5000K - 2 шт.
★ Ксенонові лампи D2S 5000K - 2 шт.
★ Блоки розпалу SILVER series Fast Bright 35w - 2 шт.
★ Конектори D2-AMP - 2 шт.
Виконані роботи:
✩ Розібрали фари та замінили штатні лінзи.
✩ Встановили додаткові лінзи в рефлектор дальнього світла.
✩ Скло фар зсередини вимили спеціальними хімічними розчинами.
✩ Скло фар відшліфували та відполірували.
✩ Забронювали фари поліуретановою плівкою SunTek PPF.
Закріпили у лівій фарі Cadillac CTS-V дві біксенонові лінзи Hella F1.
У рефлекторі дальнього світла (нижня лінза) довелося чітко вирахувати глибину усадки лінзи, щоб штатна маска фари не заважала регулюванню лінзи.
У той же час потрібно було домогтися візуальної гармонії, а для цього додаткова лінза повинна не випирати або не бути надто глибоко посаджена щодо штатної лінзи і декоративної маски фари.
Також стояло завдання підбору декоративної маски нижньої лінзи для гармонійного візуального стилю.
Порівняння світла фар: праворуч штатна лінза, ліворуч ми встановили дві біксенонові лінзи Hella F1.
Після того як всі лінзи були встановлені, ми приступили до миття внутрішніх поверхонь скла фар.
Тут варто трохи розкрити це питання.
Усередині фар згодом накопичується бруд і сліди кіптяви від нагрівання ламп, а через дренажні отвори потрапляє пил. Навіть при простій заміні лампи у фару потрапляє пил, адже в підкапотному просторі пилу достатньо.
Також внутрішня поверхня скла часто виступає "полігоном для боротьби тепла і холоду" - простими словами на внутрішній стороні скла часто утворюється конденсат.
Відбувається це з різних причин, але основні — це нагрівання лампи всередині фари і холодне повітря навколишнього середовища, особливо в осінньо-зимовий період.
Підвищена вологість повітря також може провокувати запотівання фар, особливо якщо фара "не дихає" належним чином, наприклад, забиті вентиляційні канали або фільтри вентканалів забиті брудом.
Ще одними поширеними причинами запотівання фар є пошкодження скла або корпусу фари, а також негерметичність сполучного шва між склом та корпусом.
Як бачите, внутрішня поверхня скла фар та внутрішніх елементів постійно піддаються агресивним впливам.
При висиханні вологи утворюється наліт.
Тому, коли ми робимо шліфування, полірування та бронювання фар плівкою, то ще й вимиваємо внутрішню поверхню скла.
Вимили внутрішню поверхню скла та запакували фари.
Скло фар відшліфували та відполірували.
Заклеїли скло фар поліуретановою плівкою SunTek.
Встановили фари на автомобіль та відрегулювали на приладі Maha MLT300.
Зовнішній вигляд правої фари ПІСЛЯ встановлення чотирьох біксенонових лінз Hella F1 та обклеювання поліуретановою плівкою SunTek PPF USA.
Зовнішній вигляд лівої фари ПІСЛЯ встановлення чотирьох біксенонових лінз Hella F1 та обклеювання поліуретановою плівкою SunTek PPF USA.
Зовнішній вигляд правої фари ПІСЛЯ встановлення чотирьох біксенонових лінз Hella F1 та обклеювання поліуретановою плівкою SunTek PPF USA.
Ближнє світло фар Cadillac CTS-V ПІСЛЯ встановлення чотирьох біксенонових лінз Hella F1.
Ось вона справжня міць квадроксенону!
Дальнє світло фар Cadillac CTS-V ПІСЛЯ встановлення чотирьох біксенонових лінз Hella F1.
Вражаючий результат. Клієнт задоволений, а отже, задоволені і ми.
Ближнє та дальнє світло фар Cadillac CTS-V ПІСЛЯ встановлення чотирьох біксенонових лінз Hella F1.