Зовнішній вигляд лівої фари ДО початку робіт по заміні штатних лінз на біксенонові Hella F1.
Встановили:
★ Біксенонові лінзи Hella F1
★ Ксенонові лампи UPS D2S 5000K
★ Блоки розпалювання SILVER series Fast Bright 35w
★ Конектори D2-KET
Зовнішній вигляд корпуса лівої фари ДО початку робіт. Після того як авто приїхало з Америки (під час відновлення чи передпродажної підготовки) корпус фари просто промазали герметиком. Як наслідок - фара постійно набирала вологу. Це дуже розповсюджена проблема на автомобілях привезених з Америки. Зазвичай у таких випадках ми рекомендуємо заміну корпуса фари. В цьому випадку нам довелось працювати з тим що є. Тому ми провели пайку кріплень, тріщин та ще деяких елементів корпусу щоб в середину фари не потрапляла волога через всі ці пошкодження.
Виконані роботи:
✩ Розібрали фари і замінили штатні лінзи.
✩ Пропаяли корпус фари та кріплення.
✩ Скло фар відшліфували та відполірували
✩ Заклеїли скло фар поліуретановою плівкою SunTek.
Закріпили біксенонову лінзу Hella F1 в лівій фарі.
Порівняння світла фар: Праворуч штатна галогенова лінза, ліворуч ми встановили біксенонову лінзу Hella F1.
Процес шліфування скла фари.
Процес оклеювання відшліфованого та відполірованого скла фари поліуретановою плівкою SunTek PPF USA.
Зовнішній вигляд правої фари ПІСЛЯ заміни штатних лінз на біксенонові Hella F1 та оклеювання поліуретановою плівкою SunTek PPF USA.
Зовнішній вигляд лівої фари ПІСЛЯ заміни штатних лінз на біксенонові Hella F1 та оклеювання поліуретановою плівкою SunTek PPF USA.
Світло фар Cadillac ATS ПІСЛЯ заміни штатних лінз на біксенонові Hella F1.